Home
belangstellende
inschrijfformulier
Klanttevredenheid
Bijeenkomst uitleg warmtepomp
Uw keuze voor de intercom
Klanttevredenheidsonderzoek koperskeuzetraject
Klanttevredenheidsonderzoek
Vazet vindt het belangrijk dat u tevreden bent over de keuzeproces van uw nieuwe woning en de daarbij behorende dienstverlening. Waar mogelijk willen we onszelf verbeteren om onze kwaliteit te waarborgen en te voldoen aan uw verwachtingen.
Wij stellen het zeer op prijs als u mee wilt werken aan een korte enquete. Wij verzekeren u dat alle informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Bij voorbaat willen wij u bedanken voor uw medewerking.
*
Uw e-mailadres
*
Herhaal uw e-mailadres
*
Uw achternaam
Koperskeuzes
*
In welke mate bent u tevreden over de keuzemogelijkheden en het prijsniveau van de koperskeuzelijst?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Eventuele toelichting
*
In welke mate bent u tevreden over de duidelijkheid van de koperskeuzelijst?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer tevreden
Eventuele toelichting
*
In welke mate bent u tevreden over de termijn waarbinnen u de koperskeuze kenbaar diende te maken?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Eventuele toelichting
*
Hoeverre was het proces van de koperskeuzes en de reden van een sluitingsdatum voor u duidelijk?
Selecteer
Zeer duidelijk
Voldoende duidelijk
Redelijk duidelijk
Onduidelijk
Eventuele toelichting
Showroom
*
In welke mate bent u tevreden over de keuzemogelijkheden en het prijsniveau van de projectshowroom Van Wanrooij?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
n.v.t.
Eventuele toelichting
*
In welke mate bent u tevreden over de afhandeling van vragen/wijzigingen naar aanleiding van de offerte/opdracht van de projectshowrooms Van Wanrooij?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
n.v.t.
Eventuele toelichting
Kopersbegeleiding
*
In welke mate bent u tevreden over het individuele kopersgesprek?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Eventuele toelichting
*
In welke mate bent u tevreden over de reactietijd van de afdeling kopersbegeleiding?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Eventuele toelichting
*
In welke mate bent u tevreden over het gebruik van het online woningdossier?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Eventuele toelichting
In welke mate bent u tevreden over de frequentie waarmee u bent geïnformeerd over de voortgang?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Eventuele toelichting
Informatie
*
In welke mate bent u tevreden over de inhoud van de nieuwsbrieven die (tot nu toe) zijn verstrekt?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Eventuele toelichting
*
In welke mate u tevreden bent over de kopershandleiding?
Selecteer
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
Eventuele toelichting
Afsluiting
Heeft u nog tips om onze dienstverlening te verbeteren?
Eventuele opmerkingen/aanvullingen naar aanleiding van deze enquête
Verzenden
Pagina:
vorige
1
2
3
4
5
volgende